Şimdiye kadar, Bizim mekan ajansın durumu raporumuz senelik bir anane. Pazarlama ajanslarının işlerini gerçekte iyi mi yürüttükleri, tekliflerini iyi mi fiyatlandırdıkları, çalışanları iyi mi işe aldıkları ve fazlaca daha fazlası hakkında bilgiler topluyoruz.

Gene senenin o zamanı. Ve bu sefer, hemen hemen en büyük, en detaylı, en kapsamlı raporumuzu oluşturabilmemiz için süratli bir anket doldurarak bizlere destek olmanızı istiyoruz.

Bizimmekan Bizim Devlet olan Meslektaşlarınızın fazlaca rekabetçi bir pazarda başarıya ulaşmış kalmak için şu anda neler yaptığını idrak etmek için bir kaynak. Yüzlerce dijital pazarlama ajansını araştırıyoruz ve netice, ajansların birbirlerinden öğrenmelerini ve işlerini iyi mi büyütecekleri mevzusunda değişik taktikleri keşfetmelerini elde eden veri destekli bilgilerle dolu bir rapor.

Yeni başlıyor olun, deneyimli bir gazi yada aradaki bir yer olsun, veriler fazlaca değerlidir.

Mesela her yıl yeni müşteriler edinmenin ajansların karşılaşmış olduğu en büyük zorluklardan biri bulunduğunu gördük.

Yeni kullanıcılar kazanarak tutarlı bir meydan okuma olduğundan, ajansınızı pazara iyi mi web seminerleri oluşturduk ve biz Yeni İş Merkezini, yardım etmek ajansı özgü araçları paketi sunduk önerileri oluşturmak böylece büyüyebilir ve zift umutları senin işin.

Ve bu yıl daha fazlasını yapmak istiyoruz. Sohbet’in geleceğini şekillendirmeye destek olacak ve 2020’de ajans endüstrisinin daha kapsamlı bir resmini veren daha akıllı sorular sormak istiyoruz. Fakat bu birazcık iş gerektiriyor!

Chat devamlı ajansların büyümesine destek olmayı ve kolaylaştırmak için araçlar geliştirmeyi taahhüt etmiştir ve Ajansın Durumu bunu yapmamıza destek verir.

Veri toplama sürecini tekrardan hayal ettik ve yaklaşımımızı yükselttik.

Bizimmekan’da pazarlama, satış ve ürün üyelerinden küratörlük meydana getiren çapraz fonksiyonel bir ekip oluşturarak başladık. Bu şekilde şirket genelinden bir bakış açısına sahiptik. Arkasından, geçmiş yıllardan hangi soruları sevdiğimizi ve hangi soruları baltalamamız icap ettiğini temizledik.

Arkasından, 2020 ajansının işletme hedefleriyle uyumlu yeni sorular ekledik. Bunun sohbet odaları’nin yayınladığı en sağlam ajans olmasını istiyoruz. Ve diyorum ki çiviledik. TBÖ’nün ötesine geçen sorular soruyoruz. Bunun benzer biçimde şeyler: İşiniz iyi mi gelişti? Ne sıklıkta iş teklifi oluşturuyorsunuz ? 2020’de hangi kanalları keşfedeceksiniz? En fazlaca nerede büyüyeceksin?

Fakat tek fark bu değil. Ek olarak her zamankinden daha çok ajansa katılmalarını istiyoruz. Dünyanın her yerinden, her boyutta müşteriye hitap eden, değişik büyüklükteki ajanslardan duymak istiyoruz. İşte burada desteğinize ihtiyacımız var!

 


0 yorum

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir