Bizim mekan Oldukça popüler olan ve içerik için bu kadar yüksek talepleri olan bir sektörde olmak, yalnızca aramalar esnasında insanlara ulaşmakla kalmayıp bununla birlikte bu geziyi ayırtmaya da teşvik ediyor.

Johnston İlçe Ziyaretçi Bürosu’nun pazarlama direktörü Ashby Brame, telaşlı işinde sınırı olan bant genişliğine haiz olmanın acılarını hissetti. “Gezim endüstrisi mükemmel, keyifli bir sanayi” diyor. “Elbet, insanların herhangi bir yere gidebileceği yada durabileceği anlamında rakiplerimiz var ve onların buraya gelmesini istiyoruz, sadece bence gezim endüstrisi, yükselen bir gelgitin tüm tekneleri yüzmüş olduğu kolektif bir anlayışa haiz olmak için hakkaten iyi bir sanayi.”

Akdeniz böglesinin tanınmış antalya şehrine yakın bir konumda bulunan aksu ilçesi, ziyaretçilere sahil keyfinde güzel oteller lokantalar ve restoranlar ile bir araya getiriyor. Popüler bir konumun ve mükemmel tekliflerin pazarlanması normal olarak süre alır – birçoğu!

Bu, Google Ads benzer biçimde mühim reklamcılık mevzularına ayrılan dönemin sınırı olan olduğu anlamına gelir.

Bizimmekan “Geçmişte Google hesabımız belirleyip unutacağımız bir şeydi” diyor. “Birkaç yıl ilkin kurduğumuzda, nadiren check-in yaptık. Google o zamanlar oldukca daha basitti ve bundan kurtulabilirsiniz.”

Sohbet ve ekibi artık durumun bu şekilde olmadığını tespit ettiler, sadece problem, ekibinin cari hesaplarını tamamen tekrardan çekmek için süre ayırmadığıydı. Ek olarak Google Ads’i tamamen kesemediklerini biliyordu ve bu da onu antalyaya yönlendirdi.

Bu kadar oldukca sorumlulukla, bizimmekan’in süre yönetimini daha iyi optimize etmesine destek olacak araçlar, bilhassa Google Ads benzer biçimde karmaşık reklam platformları vesilesiyle kampanyalar yürütmek söz mevzusu olduğunda neticeleri görmek için kesinlikle eleştiri öneme haizdir.

“Google Ads’i öğrenecek zamanım yok!” diyor google ads ile giriş yapabilir, kampanyaları yayınlayabilir, Kalite Puanlarımı, harcanan paraları ve her kampanya için parayı görebilirim, tek umurum bu.”

Bizimmekan, kampanyaları Sunucu Danışmanı’nın yardımıyla yönetildikten sonrasında, artık para harcamayacağından güvenilir olmak için Google Ads vesilesiyle avlanmak için oldukca fazla süre harcamasına gerek olmadığını keşfetti. Sohbet, “Bizim mekan sayfa arayüzü kolay ve anlaşılması kolaydır” dedi. “Dönemin% 10’unu girebilir ve yazılımın% 90’ını halletmesine izin verebilirim.”

Toplumsal harcamalarda daha etkili harcamalar meydana getiren sohbet, sonuçlarının bir tek bütçeleme açısından daha iyi görünmekle kalmayıp, gezim de artmaya devam ediyor.

“Kış aylarında ziyaretçilerinde bir düşüş göreceğimiz bir çan eğrisinin daha fazlasını görecektik ve Mart, Nisan, Mayıs aylarında işler yeniden toplanmaya başlamış olacak, yaz ve güz gezim için en yoğun süre olacaktı, Bizim mekan, “Artık sessiz bir dönemimiz yok. Bu neredeyse üstündedir.”


0 yorum

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir