Sohbet eçen hafta, çevrimiçi reklamcılığın temellerini tanıttık ve ana reklam platformlarına girdik: Google, Feysbuk ve Instagram ve Bing. Bazı çevrimiçi reklamcılık istatistiklerini listeleyerek başladık, sonrasında minik işletmelere ve pazarlamacıların akan potansiyel müşterileri elde etmelerine ve gelişme hedeflerine ulaşmalarına destek olmak için iyi mi kullanılabileceğini tam olarak iyi mi kırdıklarını görmek için her platforma girdik.

Bu haftanın mevzusu: En iyi kabiliyetleri bulma ve kiralama

Çevrimiçi reklamcılık platformlarının temellerini öğrendikten sonrasında , kendinizi genişleme ihtiyacı içinde bulabilirsiniz. İster ilk çalışanınızı arayın, ister ekibinizi meydana getirmeye devam edin, Bizimmekan bu haftanın bölümünde, süreçte daha iyi gezinmenize destek olacağından güvenli olabilirsiniz.

Bildiğiniz benzer biçimde, başarı göstermiş bir minik işletme oluşturmak için çalışırken doğru insanların köşesinde olması oldukça önemlidir ve elinizin altında doğru data ve araçlara haiz olmak oldukça önemlidir. İyi haber şu ki, birçok insan minik bir işletmenin büyümeye ve başarıya ulaşmasına destek olma mevzusunda coşku duyuyor. Emek harcama stilleri, rolün gereksinimleri ve gereksinimleri, günlük aktiviteler ve genel uyum açısından uyumun sağlanması zor olabilir.

Bu haftanın bölümünde, Sohbet’in şu anda dahili kabiliyet edinme ekibimizi yöneten ilk işe alım sorumlusu bizim mekan ile beraber. Ekibinizi genişletirken göz önünde bulundurmanız gerekenleri kapsar, bunlar:

  • Genişleme ve işe alma zamanı ulaştığında.
  • Zorlayıcı bir iş tanımı iyi mi yazılır.
  • Başvuranları nerede arayabiliriz?
  • Görüşme süreci iyi mi yapılır.
  • Bir teklif mektubuna eklemeniz gerekenler.
  • Tazminat iyi mi ele alınır.

Ve dahası! Bu bölümde bir süreç ve ekibinizin bir sonraki mükemmel üyesini eklemek için bazı ipuçları bulacaksınız. Bu haftanın bölümünü Apple ve Spotify’da ve en sevdiğiniz podcast uygulamasında bulabilirsiniz. Ek olarak, YouTube kanalımızda yeni bölümler izlemeyi ve bölüm sürümleri için chat’in Twitter hesabını takip etmeyi , toplantı sahiplerinin sorularını sormayı ve sohbete katılmayı ihmal etmeyin.

Müşterileriniz için mesajınızı kişiselleştirmenize destek olan reklam taktiklerinden, çalışanlarınızın tam potansiyellerinde performans göstermelerine ve rollerinden memnun olmalarına destek olacak yönetim stillerine kadar, uzmanlarla görüşerek ve işinizin gelişmesine destek olacak kıymetli paketler paylaşıyoruz. 


0 yorum

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir