Vites değişiklik yapma ve bir içerik oluşturucuda neyi aramak istediğinizi ve bunun nedenini iyi mi yerine getirebileceklerini düşünmenin zamanı geldiKurnaz, değil mi?

Bizimmekan, hakikaten bir filtre takmanız ve potansiyel düşük kaliteli adaylardan geçmeye hazır olmanız ihtiyaç duyulan bölümdür. İyi olanlar dışarıda, fakat iyi bir şey birazcık çaba harcamadan gelmez. 

Bununla beraber, bir sonraki içerik oluşturucunuzda neyi arayacağınızla ilgili kısa listemiz:
  • Sektörel Uzmanlık : Nişinizde yetkili olarak yazabilirler mi? Alanınızdaki önceki emekleri yada rakiplerinize destek olmuş olsalar da arayın. Sağladıkları örneklerden birazcık daha derine inmek, çalışmalarının tüm kapsamını da ortaya çıkaracaktır.
  • Kabiliyet : Hakkaten yazma kabiliyeti var mı? Dış kaynak kullanımınızı kaç içerik oluşturucunun dış kaynaklardan sağladığına şaşırırsınız. Tarzlarını beğenip beğenmediğinizi (yada tutarlı olup olmadığını) görmek için çalışmalarını okuyun. 
  • Detaylara Dikkat : Hataları iyi mi görüyorlar? Geçmişteki emekleri yazım ve gramer hatalarıyla doluysa, büyük olasılıkla yalnızca içeriğiniz için değişim yapamazlar. 
  • Portföy : İhtiyaçlarınızla ilgili kanıtlanmış bir emek harcama organları var mı? Idrak etmek kolay mı? Birçok içerik oluşturucunun da hayalet yazdığını ihmal etmeyin. 
  • Görüşler : Geçmiş (yada şimdiki) müşterilerinin onlar hakkında ne söylediklerini görün. Kimse onlar için kefil eğer olmazsa, uzaklaş. 
  • Amplifikasyon : Yazarınız maksimum tesir için içeriğinizi paylaşmanıza ve yaymanıza destek olabilir mi? Bir parça üstünde daha çok göz küresi almak için teknik bilgiye sahipler mi? İçerik oluşturma% 50 oluşturma,% 50 amplifikasyon olmalıdır. Bugünlerde çoğumuz amplifikatörüz! 
    • Röportaj sürecinde (bir hayalet yazma kapasitesinde bile), potansiyel içerik yazarınız süreçlerini açıklar ve bir parça yayınlamayı bırakır, bir çok durumda, o kişiyi işe almamanız önerilir. Bir içerik oluşturucu, bir parça yayınlandıktan sonrasında işlerinin tamamlandığını düşünüyorsa, bu, parçanın okunmasına değil, yaratmaya odaklanan birisidir. Bu bütünsel değil. 
    • Bir tek bir parça iyi amplifikasyon ve promosyon elde etmek için beyin fırtınası yapmanıza destek olabilecek bir içerik oluşturucuya haiz olmak, ekibinizde isteyeceğiniz mühim bir oyuncu olacaktır.
  • Esneklik : Çeşitli içerik türleri sunabilir yada çeşitli nişler için yazabilirler mi? Birçok içerik oluşturucunun bir yada iki spesiyalitesi vardır, sadece en iyi gazeteciler şeklinde devamlı dallanabilir, öteki mevzuları araştırabilir ve iyi kapsayabilir. 
  • Profesyonellik : Bunun katmanları var. Son teslim tarihlerini karşılayabilirler mi? Süratli ve etkili kontakt kuruyorlar mı? Ehemmiyet verdikleri ve güncelledikleri bir marka imajı (internet sayfası, profiller) var mı?
  • Zamanlama : Göndermek istediğiniz iş yükünü kaldırabilirler mi? Devamlı kullanılabilirlik hakkında informasyon alın. Muhteşem eşleşme, sizin için zamanınız yoksa hiçbir şey ifade etmez. 
  • Süreç : Iyi mi bir içerik oluştururlar? Bir takım araştırma aracı var mı? Bir tek yaratımla mı dururlar, yoksa düzenleme, optimizasyon, tanıtım (tartışıldığı şeklinde) ve yenilenmek için parçaları tekrardan ziyaret etmeye mi adanmışlar?

Yukarıdaki altıncı nokta bilhassa önemlidir – ekibinizde içerik oluşturma çabanızın büyük resmini düşünen birini istersiniz. Sohbet promosyon öteki tarafı olan içerik oluşturma süreci olmamalı olması imkansız göz ardı!

Ve eğer bu kelimeyi yaymanıza destek olabilirlerse, her şey daha iyi! Bu, içerik pazarlama stratejinizin birçoğunun dikkate almadığı, chatancak trafik ve toplumsal paylaşımda güzel bir bonus oluşturabilen bir parçasıdır. 

Fakat şimdi alanı daha da daraltmaktan bahsedelim. 

Nihayet bir içerik oluşturucuyu kontrol etme zamanı – ve fazlaca yakında değil! İşiniz birikiyor ve bunu yerine getirmek için desteğe ihtiyacınız var. Sadece beğendiğiniz ilk talibi seçmek için acil etmeden ilkin, bir içerik oluşturucuyu diğerinden iyi mi anlatacağınızı düşünmek birazcık süre alabilir. 

Bunu yapmanın fazlaca gizli saklı olmayan yolu bir kontrol parçası çalıştırmaktır.

Fakat bunu mülakatçı olarak karıştırmanın tonlarca yolu var. Sohbet odaları temel ilke, içerik oluşturucunuzun oluşturmasına izin vermek ve neticeleri işletmeniz için uygunluğunu değerlendirmek için kullanmaktır.

Mesele, beklentileri belirleyemediğinizde, ne arayacağınızı bilmediğinizde yada içerik oluşturucunun zamanına kıymet vermediğinizde ortaya çıkar. 


0 yorum

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir