COVID-19 salgını esnasında ufak işletmeler için fazlaca sayıda çevrimiçi kaynak mevcut olsa da, her şeyi gözden geçirmek zor olabilir. Bizimmekan yedi ortak COVID-19 hedefi tarafınca düzenlenen kolay bir rehber hazırladık:

  1. Güvenliğin sağlanması
  2. Müşterilerle kontakt kurma
  3. Girişlerinizi güncelleme
  4. Pazarlama ve reklam kampanyalarınızı ayarlama
  5. Finansman yönetimi
  6. Uzaktan emek verme ve
  7. Her şeyi idrak etmek

Her işletme farklıdır, bundan dolayı bu öncelikli bir fiil planı yada kapsamlı bir sıralama değildir. Umudumuz, güvenilir kaynaklardan sağlam başlangıç ​​noktaları ve sağlam tavsiyeler sunmaktır, böylece sizin için mühim olan şeyleri takip edebilirsiniz.

1. Güvenliğin sağlanması

Hazırlık aşamasını geçmiş olsak da, devam eden koruyucu önlemler halen faaliyette olan işletmeler ve halen kapalı olanları tekrardan açmak için önemlidir.

  • Kendinizi korumak: Sıhhatli olmak, çalışanlarınızı, müşterilerinizi ve işletmenizi korumak için ön koşuldur. Kendinizi Coronavirüsten Korumaya İlişkin CDC kılavuzuna bakın
  • İşyerinizi dezenfekte etme: CDC’nin Tesisinizi Temizleme ve Dezenfekte Etme kılavuzu değişik yüzeyler ve senaryolar için özeldir.
  • Koruma Çalışanlar ve müşteriler: CDC İşletmeler için Geçici Rehberlik yanı sıra OSHA hazırlanması üstünde Kılavuzu COVID-19 için meslekler hakkında bunun için belirli adımlar size destek olacaktır.
  • Çalışanlarla İletişim Kurma: Workable bunun için bazı yararlı şablonlar sunar.

Tecim Odası, işinizin COVID-19 güvenlik standartlarına uygun olmasını sağlamak için elit kaynaklardan biridir.

2. müşteriler ile kontakt

Müşterilerinize operasyonlarınızın durumunu, hangi güvenlik önlemlerini aldığınızı, sorularınız yada endişeleriniz için sizinle en iyi şekilde bizim mekan kontakt kurmanın ve nerede güncelleme bulabileceğinizi iletmek önemlidir. Aşağıdakiler dahil tüm kanallarınızı kapsadığınızdan güvenli olun:

  • E-posta : Belirli müşterilerinizi proaktif bir halde ele alabilmeniz için mevcut müşterilerinize daha geniş topluluğunuza (mesela haber bülteni aboneleri) karşı ayrı e-postalar gönderin.
  • Sesli bildiri karşılama: Tarih, lüzumlu detayları ve güncellemeler için kullandığınız çevrimiçi kanalları belirtin.
  • Toplumsal medya profilleri: COVID-19 yanıtınızı yada web sitenizdeki bağlantılara bağlantı elde eden sabitlenmiş bir gösterim oluşturun.
  • Bulunduğunuz yerdeki tabela: Bir tuğla ve harç yeriniz var ise gönderi yaptığınızdan güvenli olun.
  • Ana sayfa: Durumunuzda olduğunuzu belirtmek için ana sayfanızda bir tür değişim yapın. İşletmenize bağlı olarak bu, kolay bir yapışkan bildirim çubuğu, COVID-19 sayfasına bağlantı yada tam sayfa tekrardan emek verme anlamına gelebilir.

3. Google My Business girişinizi güncelleme

Tüm çevrimiçi girişlerinizi güncellemenize gerek kalmamıştır, sadece tüketiciler gerçek zamanlı informasyon için Google’a yoğun bir halde gereksinim duyduklarından, bu öncelikli olanıdır. Girişinizde düzenlemeler yapmak için google.com/business adresine gidin ve kişisel gmail hesabınız değil (ev bilgisayarı kullanıyorsanız olabilir) işletme hesabınız olarak oturum açtığınızdan güvenli olun. Güncellemeniz gerekenler:

  • Saatler : Artık işletmenizi geçici olarak kapalı olarak işaretleme seçeneği de vardır.
  • Artık Google My Business’ta “geçici olarak kapalı” durumu ayarlayabilirsiniz.

    • İşletmeden : “Temassız teslimat” şeklinde geçerli hizmetlerinizi açıklayın yada kapanışınızı duyurun.
    • Özellikler : Teslimat, teslim alma yada otomobile sürme şeklinde geçerli özelliklerin işaretli olmadığından güvenli olun.
    • Mesajlar : “Yenilikler” yayınları yedi gün sonrasında kaybolur, bundan dolayı profilinize güncellemeler için vakit çizelgesi şeklinde davranmayın. Bir vakit aralığı ayarlayabileceğiniz bir “Etkinlikler” yayını kullanın.

    4. Pazarlama ve mesajlaşmanızı ayarlama

    Koronavirüs, hem tüketici gereksinimlerinde chat hem de iş hedeflerinde ciddi değişimlere niçin olmuştur. Pazarlama stratejilerinizi ve mesajlaşmanızı buna bakılırsa ayarlamak önemlidir – yalnız ilgili kalmak için değil, hem de duyarsız olarak ortaya çıkmayı önlemek için. Yeni fikirler bulmak ve mevcut kampanyaları denetlemek içinde, bununla ilgili fazlaca şey var, bundan dolayı aşağıda kapsamlı kılavuzumuzun yanı sıra bazı takeaway’lerin bağlantısını bulacaksınız.

    • Aşağıdaki şeklinde mühim fiil öğelerini kapsayan COVID-19 esnasında Pazarlama ve Metin Yazarlığı Kılavuzumuza bakın :
    • Değiştir alakasız CTAS (şeklinde kapalı ise “Şimdi katıl”) uygun alternatiflerle (şeklinde “sanal sınıflar için kayıt”).
    • Koronavirüs açısından güvenli tekliflerinizi (temassız teslimat, evde kitler, sanal oturumlar şeklinde) tanıtın .
    • Duyarsız (“katil içerik” yada “viral git”) olarak ortaya çıkabilecek dil materyalleri algılayın .
    • Denetim herhangi planlanan içinde ne olduğu yada otomatik e-postalar (yıldönümü, doğum günü ya da dinlence teklifler).

    Hala reklam yayınlıyorsanız, COVID-19 salgını esnasında Feysbuk ve Instagram reklam stratejileri sunan bir yayınımız var . Değilse, Google’ın ufak ve orta ölçekli işletmelere reklam kredisi verdiğini bilmelisiniz. Burada daha çok informasyon edinebilirsiniz .

    5. Finansal önlemlerin alınması

    Minik işletmelerin bu salgının getirmiş olduğu mali yükleri üstlenmesine destek olmak için hem evvelde mevcud hem de yeni koronavirüse özgü seçenekler mevcuttur. Mesela, CARES Yasası Maaş Koruma Programı . Bu listeler, işletmeniz için nelerin geçerli bulunduğunu belirlemenize destek olacaktır:

    Ek olarak, SCORE (Emekli Yöneticilerin Hizmet Gücü) parasız uzaktan bire bir rehberlik, imalathane emekleri, web seminerleri ve kredi başvurusu için yardım sağlar. Daha fazla informasyon edinmek için koronavirüs kaynak sayfalarını görüntüleyebilirsiniz .

    6. Uzaktan emek verme

    Sohbet işletmeniz evde çalışanlarınızla çalışmaya devam edebilse bile, bu hala büyük bir ayarlamadır. Uzaktan çalışmak , kendi gereksinim ve hususları ile beraber gelir. COVID-19 salgını esnasında çıktı, moral ve bağlantıyı korumanıza destek olabilecek bazı kaynaklar.

    • Verimlilik: Google’ın parasız uygulamalarını (Google Dokümanlar, Google E-Tablolar, Google Slaytlar vb.) Kullanan birçok işletmeden biriyseniz, Uzak Ekiplerle Emek harcama İpuçları’nı yararlı bulabilirsiniz.
    • Yönetim : Harvard Business Review, Yeni Uzak İşçilerinizi Yönetme ve hem de işlerin yumuşak becerilerini de içeren bir Kılavuz hazırladı .
    • İşbirliği: Bu listede yararlanabileceğiniz 27 parasız ortaklaşa iş ve dosya paylaşım aracı vardır.

    7. Etkinin anlaşılması

    COVID-19 salgınının tesirini açıklayacak içerik sıkıntısı yok, sadece Wordstream ufak bir işletme perspektifinden kendi veri toplama ve analizini yapıyor. Bulgularımızı görüntülemek istiyorsanız, son olarak yayınlarımızdan bazıları:

    • COVID-19 Google Arama Eğilimlerini ve Desenlerini Iyi mi Şekillendiriyor.
    • 4 COVID-19’un Niçin Olduğu Başlıca Eğilimler ve Iyi mi Cevap Verilir.
    • Coronavirüs (COVID-19) Salgını Minik İşletmeleri ve Pazarlamacıları Iyi mi Etkiliyor.

    Koronavirüs pandemisine cevap olarak yapılması ihtiyaç duyulan fazlaca şey vardır, sadece kontrolünüz dahilinde size destek olacak kaynaklar mevcuttur. Elinizden gelenin en iyisini yapın ve her seferinde bir an alın. Çoğumuz beraberiz.

     


0 yorum

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir