İyileştirmeler yaptıktan sonrasında karşılaştırma için kullanabileceğiniz bir temel oluşturmak önemlidir. Google Analytics kullanıyoruz ve kullanıcı sayısına, sayfa görüntülemelere, sayfadaki averaj süreye, derhal çıkma oranına ve çıkış oranına odaklanıyoruz. 

Bizimmekan çözümleme yaparken, ziyaretçilerin oturum kayıtlarını izleyerek ve davranış hakkında notlar alarak başlıyoruz. Ziyaretçiler içinde çoğu zaman gerçekleşen tutarlı hareketler yada tıklamalar olup olmadığını görüyoruz. 

Ek olarak, tıklama etkinliğinin sıcak noktalarının nerede bulunduğunu, bu tıklama etkinliğinin tıklanabilir olmayan öğelerde olup olmadığını, kullananların sayfayı ne kadar aşağı kaydırdığını ve ziyaretçilerin değişik segmentlerinin ne işe yaradığını görmek için Anlık Görüntü Raporlarına da göz atacağız. bilhassa reklam yayınlıyor olsaydık sayfa ile etkileşime girer. 

Önerileri ve Değişimleri Nasıl Yaparsınız? 

Tüm değişimleri kendimiz yapıyoruz. Müşterilerimiz için yaşamı birazcık daha kolaylaştırmak için analizden yürütmeye kadar tüm çözümü sunuyoruz.

Yapacağımız bazı ufak değişikliklere örnek olarak bir resmi yada simgeyi tıklanabilir hale getirebiliriz, şu sebeple birçok insanoğlunun hareketsiz bir görüntüyü tıklamaya çalıştığını gördük. 

Bizim mekan öteki zamanlarda, satın alma sürecinin oldukça yavaş ve oldukça zor bulunduğunu idrak etmek, bu yüzden süreci kolaylaştırmak için yollar buluyoruz.

Editörün Notu: Tüm çözümleme sürecini çalışırken görmek ister misiniz? Yarın 04 mayıs’ta canlı bir web sitemiz var! Sohbet odaları siteniz ayda iki yüzden azca ziyaret olsa bile, iyi mi harekete geçirici bilgiler edinebileceğinizi öğrenmek için yerinizi şimdi kaydedin.

Bu bizlere yalnız yeni web sitesinin daha çok trafik çektiğini değil, hem de azalan derhal çıkma oranı ve artan sayfa oturumu süresiyle görebileceğiniz ziyaretçi deneyiminin de iyileştirildiğini gösterir.


0 yorum

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir