1 – Wix İncelemesi – Yeni Başlayanlar İçin En İyisi

Bir e-ticaret sitesi yapmaya çalışanlar için Wix, süreci büyük seviyede basitleştirir. Öğelerinizi Wix şablonuna sürükleyip bırakabilir, böylece ürün sayfalarınızı süratli bir halde oluşturabilirsiniz.

Size SEO dostu bileşenler sağlar, böylece sitenize derhal trafik çekmeye başlayabilirsiniz. Wix, reklamcılıkla beraber siteyi barındırmanın tüm yanlarını ele alır. Satışlarınız da komisyon içermez.

Bizimmekan önceki konumuzdada anlatmıştı sizlere; Şimdi bu oluşturuculardan iyi mi faydalanacağınızı anlatıyoruz. Sitenizi Wix ile yapmaya başlarken, kullanmak istediğiniz şablonu seçmek için birazcık süre ayırın. Site çalışır hale ulaştıktan sonra, sayfalarınızı tekrardan oluşturmadan başka bir şablona geçemezsiniz, bu yüzden ilk tercihinizin iyi bir şablon olması gerekir.

Artıları

  • Kullanımı son aşama kolay
  • Tüm barındırma işlerini sizin için halledebilir
  • Site performansını iyileştirmek için SEO özellikleri ihtiva eder
  • Fiyatlandırma katmanları, büyüdükçe işletmenizi genişletme olanağı sunar

Eksileri

  • Site yayına girdikten sonrasında şablon değişiklik yapmak mümkün değildir

Fiyatlandırma

  • Temel: aylık 23 $
  • Sınırsız: aylık 27 $
  • VIP: aylık 49 $
  • Kurumsal: aylık 500 $

# 2 – Shopify İncelemesi – Özelleştirme İçin En İyisi

Shopify, en popüler e-ticaret internet sayfası oluşturucularından biridir ve minik işletmelere kolayca çevrimiçi bir mağaza oluşturma olanağı verirken, sayfalarını ve hizmetlerini benzersiz gereksinimlerine nazaran özelleştirir.Oluşturucunuzda uçtan uca bir çözüm istediğinizde Shopify sunar. Sitenizi barındıracak, pazarlama ve reklam araçları sağlayacak ve SEO mevzusunda size destek olacaktır. Sohbet size alan kişi analitiği de sunar.

Yüklenen fotoğraflarınızı otomatikman tekrardan boyutlandırıp kırpmadığından, fotoğraf yüklemek Shopify ile ilgili bir mesele olabilir, bu yüzden tutarlılığı sağlamak için fotoğrafları yüklemeden ilkin fotoğraf düzenleme yapmazsanız, bazı acayip görünümlü görüntüler elde edebilirsiniz.

Artıları

  • İhtiyacınız olan her şeyi tek bir serviste ihtiva eder
  • Çevrimiçi mağazanızı Feysbuk ile entegre etmeyi basitleştirir
  • Kullanımı son aşama kolay
  • Beklediğinizden daha çok özelleştirme seçeneği sunar

Eksileri

  • Fotoğraf düzenleyici kullanmadan ilkin fotoğraf yüklemek sorunlara niçin olabilir

Fiyatlandırma

  • Temel Shopify: aylık 29 $
  • Shopify: aylık 79 $
  • Gelişmiş Shopify: aylık 299 $

# 3 – Kareler İncelemesi – Toplumsal Medya Entegrasyonu İçin En İyisi

Çevrimiçi ürün satmak, yalnız bir mağaza oluşturmak ve müşterilerin görünmesini beklemekten daha fazlasını ihtiva eder. Mağazanızı müşterilere pazarlamak önemlidir ve Squarespace oluşturucu ile size destek sunar. Mağazanızı pazarlamak için toplumsal medya entegrasyon araçlarını vurgular.

Squarespace ile sayfa oluşturma için dahil edilen şablonlar mükemmel görünüyor ve e-ticaret web sitenize müşterileri chat etkileyecek çağdaş bir görünüm kazandırıyor. 

Squarespace, çevrimiçi mağazanızın yapısını baştan sona kadar halledebilir, sadece satış özellikleri, daha yüksek puan alan seçeneklerin birazcık peşinde kalır.

Artıları

  • Sayfa oluşturmak için mükemmel görünümlü şablonlar
  • Toplumsal medyayı sitenize entegre etmeyi basitleştirir
  • Sayfalarınızı oluştururken esneklik sağlar
  • Müşteriler için makul aylık fiyatlar

Eksileri

  • Ödemeleri kabul etme seçenekleri birazcık sınırlıdır

Fiyatlandırma

  • Kişisel: Aylık 12 $ – 16 $
  • İş Dünyası: Aylık 18 $ – 26 $
  • Temel Tecim: Ayda 26 $ – 30 $
  • Gelişmiş Tecim: Ayda 40 $ – 46 $

# 4 – BigCommerce İncelemesi – Ölçeklenebilirlik İçin En İyisi

Sitenizin genişleyen işinizle beraber büyümesine izin verme kabiliyetine haiz bir e-ticaret internet sayfası oluşturucusu istediğinizde, BigCommerce muhteşem bir seçimdir. Bu, işlemin başından sonuna kadar mükemmel bir site oluşturmanıza destek olacak bir takım özellik içeren en ölçeklenebilir oluşturucudur.BigCommerce kullanırken Feysbuk ve Pinterest benzer biçimde birden fazla kanalda satış yapabilirsiniz. Kendi ödeme ağ geçidinizi de seçebilirsiniz ve çevrimiçi mağazanızı oluşturmak için BigCommerce’i kullandığınızda her bir satın alma işlemiyle ilişkili komisyonunuz olmaz.

Yeni başlayanlar, ne yazık ki, her sayfayı bitirmek için bir takım seçim yapmak zorunda olduğunuz için bu oluşturucu ile savaşım edebilir. Çevrimiçi mağazayı işletmeye adanmış teknoloji çalışanlarına haiz daha büyük, daha köklü işletmeler için daha iyi olabilir.

Artıları

  • Özelleştirme için birçok gelişmiş özellik
  • İşletmeniz büyüdükçe sizinle beraber büyüyecek
  • Meydana getirilen her işlem için komisyon tutarı eklemez
  • Her türlü ürünü satmanıza olanak tanır (servis tabanlı ürünler dahil)

Eksileri

  • Yeni başlayanlar için bazı özellikler zor
  • Yeni başlamış olan minik bir mağaza için en iyi seçim değil

Fiyatlandırma

  • Standart: $ 29.95 aylık
  • Artı: aylık 79,95 $
  • Pro: aylık 299,95 $
  • Kurumsal: Yalnızca hususi fiyatlandırma

# 5 – Weebly Review – Her Türlü Web Sitesi Oluşturmak İçin En İyisi

Bir e-ticaret internet sayfasını iyi mi başlatacağınızdan güvenilir değilseniz, işletmeniz için bilgilendirici bir internet sayfası oluşturma mevzusunda da güvenilir olamayabilirsiniz. Weebly resme burada girer. Hem e-ticaret hem de bilgilendirici internet sayfaları oluşturmak için araçlar sağlar.

Yeni başlayanlar için, Weebly kuvvetli bir inşaatçıdır, bu sebeple ihtiyacınız olan internet sayfası türünü oluşturma sürecini zorlaştırmadan birden fazla aracı elinize alır. Bu araçlarla, çevrimiçi bir mağazayla beraber SEO, reklamcılık ve pazarlama kampanyaları oluşturabilirsiniz. 

Weebly, işletmeniz için makul bir başlangıç ​​fiyatına haizdir. Sadece, ileri gereksinimleri olan işletmeler yada karmaşık ürünler satanlar için en iyi seçim olmayabilir. Mağazanızı kırılgan kişiselleştirme özellikleriyle değişiklik yapmak, diğerleriyle olmasıyla birlikte kolay değildir. Girişimler ve minik işletmeler Weebly için en iyi müşterilerdir.

Artıları

  • Kullanımı fazlaca kolay
  • En düşük başlangıç ​​fiyatı noktalarından biri
  • Hem çevrimiçi mağazalar hem de bilgilendirici internet sayfaları için çalışır
  • SEO ve reklamcılığa destek sunar

Eksileri

  • Bazı işletmeler için fazlaca rahat olabilir
  • Teknik destek yanıtı gerekseme duyduğunuz kadar süratli değil

Fiyatlandırma

  • Kişisel: Ayda 6 $ – 9 $ arası
  • Ustalaşmış: Aylık 12 $ – 16 $
  • Performans: ayda 26 $ – 29 $

# 6 – 3DCart İncelemesi – Site Oluşturma Deneyimi Olanlar İçin En İyisi

Internet sayfaları kodlama ve oluşturma mevzusunda edinim sahibi bir işletme sahibiyseniz, listelediğimiz başlangıç ​​düzeyindeki e-ticaret internet sayfası oluşturucularından bazıları sizin için fazlaca rahat olabilir. Sohbet odaları bunun yerine, aslına bakarsanız bir geliştirici çalıştırabilecek işletmelere yönelik birçok özelliğe haiz 3DCart’ı düşünün.

Bu oluşturucu, genel siteyi ve tek tek sayfaları oluşturmak için gerekseme duydukları süre hayal kırıklığına uğraması olası yeni başlayanlar için yapılmamıştır. Sadece, şablonları kendi başınıza oluşturarak daha çok denetim sahibi olmak istediğinizde ve know-how’a haiz olduğunuzda, 3DCart size bu seçenekleri ve daha fazlasını sunar, hepsi de gizli saklı bir ücret ödemeden anlaşılması kolay bir fiyat için.

Kullanabileceğiniz bazı temalar var, sadece bu site belirli bir görünüm ve tasarıma ulaşmak için tamamen kendi e-ticaret sitelerini oluşturmak isteyenler için iyi çalışıyor. 3DCart ek olarak başarıyla dağıtabileceğiniz bazı kuvvetli SEO araçlarına haizdir. 

Artıları

  • Duyarlı kişiselleştirmeye izin verir
  • Hiçbir gizli saklı ücret
  • İhtiyacınız olabilecek gelişmiş özellikleri sunar
  • Muhteşem SEO araçları

Eksileri

  • Yeni başlayanların bir çok için fazlaca fazla
  • Satın alan hizmetleri cevap hızı daha iyi olabilir

Fiyatlandırma

  • Başlangıç: aylık 19 $
  • Temel: aylık 29 $
  • Artı: aylık 79 $
  • Güç: aylık 129 $
  • Pro: aylık 229 $

En İyi E-ticaret Web Sitesi Oluşturucularını Seçme Metodolojisi

En iyi e-ticaret internet sayfası oluşturucular listemizi oluştururken, minik işletmelerin çoğunun burada listelenen bu tür araçlarda arayacağı özelliklere odaklanmaya çalıştık. Bu özelliklerden hangilerinin haiz olmak istediğiniz çevrimiçi mağaza türü için en uygun bulunduğunu belirleyin ve peşinden haiz olmanız ihtiyaç duyulan özellikleri vurgulayan bir oluşturucu arayın.

Maliyet

Minik bir işletme için, bir çevrimiçi mağaza kurma harcaması fazlaca önemlidir. İşletmeyi büyütmek istiyorsunuz, sadece bunu maliyet etkin bir halde yapmak istiyorsunuz, bu yüzden satışlarınızda yine yapacağınız çevrimiçi mağazanızı oluşturmak için daha çok harcama yapmanız gerekmiyor.

Sitelerin çoğunda fiyatlandırma katmanları vardır, bu yüzden işletmenin satışları arttıkça daha çok özellik ve işlev ekleyebilirsiniz.

Bazı sitelerin, yoğun bir site için süratli bir halde toplanabilecek ek maliyetlere haiz bulunduğunu anlayın, mesela:

  • İşlem tutarı başına komisyon tutarı
  • Siteye özgü ziyaretçi başına maliyet
  • Satış platformları ekleme maliyetleri
  • Ek fotoğraf ekleme maliyetleri
  • Alan adı barındırma maliyetleri
  • Teknik destek maliyetleri

Bazı inşaatçıların tanıtım fiyatlarına dikkat edin. Tanıtım fiyatı birkaç ay yada bir yıl sonrasında sona erebilir. Uzun vadeli sözleşmeler gerektiren inşaatçılara da dikkat edin.

Satın alan Iştirakı

Çevrimiçi mağazanızı etkili bir halde çalıştırmak için müşterilerin sitenizle iyi mi etkileşime girdiğine ilişkin istatistikleri görebilmeniz gerekir. Hangi sayfalar en fazlaca ilgi çekiyor? Müşteriler satın almadan derhal ilkin hangi bağlantıları kullanıyor?

E-ticaret için bir internet sayfası oluşturucu, iade edilen ürünleri yönetmenize, alan kişi sorularını e-posta yada sohbet yöntemiyle yanıtlamanıza ve satın alma işlemleri içinde müşterilere pazarlamanıza destek olmalıdır.

Bazı inşaatçılar, müşterileri yeni ürünleriniz ve hususi satışlarınız hakkında bilgilendirmek için pazarlama kampanyaları oluşturmanıza bile destek olabilir.

Barındırma

Tipik bir minik işletme için, çevrimiçi mağazanın sorunsuz bir halde çalışmasını sağlamak için hususi bir teknik kişiye yada ekibe haiz olmak muhtemelen mümkün olmayacaktır. Ek olarak, siteyi çalıştırmak için ihtiyaç duyulan donanımı ve yazılımı kurarak da süre harcamak istemezsiniz.

Bazı e-ticaret internet sayfası oluşturucuları, tüm bu görevleri sizin için halleder. Siteyi sunucularında barındırarak sizin için işlemi basitleştireceklerdir.

Dezavantajı barındırma hizmetleri için birazcık fazladan ödeyecek ve bir şey site ile yanlış giderse denetim sahibi olmayacaksınız. Sadece, inşaatçının siteyi de barındırmasının rahatlığı, birkaç işletme için mühim bir avantaj olabilir.

İçerik Sınırları

Seçtiğiniz inşaatçıya bağlı olarak, sitede depolayabileceğiniz ürün sayısı mevzusunda sınırlamalarla karşılaşabilirsiniz. Ek olarak, her ay izin verdiğiniz müşterilerden gelen ziyaret sayısında (ek ücretler ödenmeden ilkin) bir sınır bulabilirsiniz.

Bu limitler, çevrimiçi mağazanız yeni olduğunda iyi olabilir, sadece çevrimiçi mağazanız büyüdükçe bunların kısıtlandığını görebilirsiniz. Belirli yapımcılarla, siteyi yönetme şeklinizi değişiklik yapmak zorunda kalmadan büyüdükçe içerik sınırını ek bir ücret karşılığında artırabilirsiniz.

Arama ve SEO Yardımı

Minik bir işletme sahibi olarak, SEO (arama motoru optimizasyonu) teriminde tecrübeli olmayabilir. Sadece çevrimiçi mağazanız için, ürünleri ararken sayfalarını ve sayfalarını bulmayı kolaylaştırarak mağazanıza trafik çekebilmeniz gerekir.

E-ticaret internet sayfası oluşturucu hizmetine yerleştirilmiş SEO araçları ile, arama çalışmalarında uzman olmak zorunda kalmadan SEO kavramlarını kullanabileceksiniz.

yapı

Müşterilerin gerekseme duydukları ürünü ve detayları birkaç tıklamayla bulmalarını sağlamak için e-ticaret web sitenizde gezinmek kolay olmalıdır. 

Oluşturucu, ürünleri müşterilerin kolayca kullanabileceği şekilde düzenleyerek kategoriler ve alt kategoriler oluşturmanıza izin vermelidir. 

Site, sayfadan sayfaya da tutarlı bir görünüme haiz olmalıdır, kısaca müşteriler sitede gezinirken kendilerini rahat hissedeceklerdir. Çevrimiçi mağazanızdaki Haphazard sayfa düzenleri ve renk şemaları yalnızca müşterileri şaşırtacak ve muhtemelen onları satın alma mevzusunda davranışlarında ölçülü bırakacaktır.

Teknik Destek

Siteyi oluştururken yada çalıştıktan sonrasında mesele yaşarsanız, üreticinin alan kişi desteği mevzusunda iyi bir itibarı var mı? Arıza sürenizin olabildiğince sınırı olan olmasını istersiniz, bu yüzden potansiyel satışları kaçırmazsınız ve üreticiden iyi bir teknik destek sistemi bu mevzuda destek sunar.

Süre lüzumlu

Çevrimiçi bir mağaza oluşturmak için fazlaca fazla boş vaktiniz yoksa, inşaatçınızın sürecin birazcık otomatikleşmesini istersiniz, böylece siteyi acil ederek çalıştırabilirsiniz.

İnşaatçıların bir çok, site oluşturma sürecini basitleştiren şablonlar ihtiva eder. Sitenin mümkün olduğunca iyi görünmesini sağlarken ürünlerinizi süratli bir halde yükleyebilirsiniz.


0 yorum

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir