Bizimmekan araştırdı! Bu bir sır değil – mobil cihazlarda reklam yapmak zor olabilir! Ekranlar ufak, bağlantılar yavaş ve müşterilerin ilgileri kısa. Bu faktörlerin tümü uygunsuz bir gerçek oluşturmak için bir araya gelir: Mobil dönüşüm oranları masaüstünden daha düşüktür.

Mobil dönüşüm oranınızı artırmanın ve mobil cihazlara dönüştürmek için daha çok araştırmacı edinmenin birçok yolu vardır , sadece günün sonunda bir mobil sitede bir biçim doldurmak devamlı daha zor olacaktır. Google’ın mobil ziyaret etmeden kullanıcılara dönüştürmek için yeni yollar sağlamak için geçmişte yaratıcı çözümler için baktım kullananların direkt bir iş aramak için izin siteyi-den telefon uzantılarına ve telefon araması üreten reklamlar ile, mesajın bir iş mesajı uzantıları, hatta direkt satın Google’dan satın alınan SERP .

Google şimdi, mobil kullananların yazışma bilgilerini asla değiştirmeden SERP — ihtimaller içinde satış formu reklam uzantılarından ayrılmadan dönüştürmelerine ve sağlamalarına destek olmak suretiyle tasarlanmış yeni bir reklam uzantısı duyurdu! Google’a gore, ihtimaller içinde satış formu uzantıları için beta, önümüzdeki birkaç hafta içinde reklamverenlere sunulacak, sadece şimdi bu yeni reklam türü hakkında bilmenizde fayda olacak her şeyi paylaşıyoruz.

Google ihtimaller içinde satış formu uzantıları nedir?

Google ihtimaller içinde satış formu uzantıları, mobil ve tablet cihazlarda arama ağı reklamınızın altında gösterilir ve bir kullanıcının yazışma bilgilerini direkt SERP’deki reklamınız vesilesiyle sağlamasına olanak tanır. Bu, bir kullanıcının dönüştürmek için mobil sitenizi ziyaret etme gereksiniminin yerini alır. Arama meydana getiren Google hesaplarında oturum açarsa, yazışma detayları evvel evvel doldurulmuş Google tarafınca barındırılan bir forma ulaşır ve derhal tek bir tıklamayla dönüştürebilir.

Google’ın yeni ihtimaller içinde satış formu uzantıları, daha ufak mobil SERP’ye yapışıyor, arama reklamlarınızı büyütüyor ve kullananların daha süratli ve daha kolay dönüşüm sağlamasına destek oluyor! Tüm reklam uzantıları benzer biçimde, yalnızca bir kullanıcı ihtimaller içinde satış formu uzantınızı tıkladığında ödeme yaparsınız. Ek olarak, ihtimaller içinde satış formu uzantınızın devamlı gösterime başlayacağı güvence edilmez ve en üst konumlarda gösterilmesi daha ihtimaller içindedir.

Google ihtimaller içinde satış formu uzantılarını iyi mi oluşturursunuz?

Google, ihtimaller içinde satış uzantıları için beta’nın önümüzdeki birkaç hafta içinde reklamverenlere sunulacağını duyurdu. Hemen hemen bunlara erişiminiz yoksa endişelenmeyin, yakında onları görmüş olacaksınız!

Ihtimaller içinde satış formu uzantıları oluşturmak basittir. İlk olarak, Google Ads içindeki bir arama kampanyasına dalın. Buradan, sol küpeşte üstündeki “Reklamlar ve Uzantılar” sekmesini ziyaret edin. Peşinden, üst çubuktaki “Uzantılar” sekmesini tıklayın. Hesabınızın bu betaya erişimi var ise, mavi renkli “+” işaretini tıkladığınızda, “Aday satın alan formu uzantısı” teklifiyle beraber bu açılır menü açılır:

Buradan, reklamı oluşturmak için birkaç değişik adım vardır.

Ihtimaller içinde satış formu uzantınızı oluşturun

İlk olarak, ihtimaller içinde satış formu uzantınızın reklamınızın altında iyi mi gösterileceğini tasarlamanız istenir. Potansiyel satın alan uzantısı uzantınızın yanında görünmesi için bir Harekete Geçirici Ileti seçmeniz ve kısa bir ileti yazmanız gerekir.

  • Harekete geçirici ileti: Potansiyel satın alan uzantısı için şu sekiz harekete geçirici mesajdan birini seçebilirsiniz:
    • Teklif alın
    • Şimdi Uygula
    • kaydol
    • Bizlere Ulaşın
    • Abone ol
    • İndir
    • Derhal yer ayır
    • Teklif almak
  • Uzantı metni: Bu kısa ileti (30 karakter), SERP’deki ihtimaller içinde satın alan uzantısı uzantınızla beraber harekete geçirici mesajınızın altında görünür. Harekete geçirici mesajınızı desteklemek için cazip bir teklif sunun!

    Satın alan talibi formunuzu oluşturun

    Peşinden, kullanıcı formu uzantısı uzantınızı tıkladıktan sonrasında kullananların göreceği ihtimaller içinde satış formunu oluşturacaksınız. Bu biçim vesilesiyle arama yapanlardan hangi detayları toplamak istediğinizi de seçebilirsiniz.  

  • İşletme adı (30 karakter): Bu formun en üstünde yer alır.
  • Başlık (30 karakter): İşletme adınızın derhal altında, formda birincil harekete geçirici mesajınız olarak hizmet vermek için başlığınızı kullanın
  • Izahat (200 karakter): Bu, formunuzdaki içeriğin gövdesini oluşturur. Açıklamada araştırmacılara teklifinizi ve değerlerinizi ek bağlam ve detay sağlayın!

Google ile uyumlu olması için şirketinizin gizlilik politikasına da bir bağlantı sağlamanız gerekir.

Ek olarak, satın alan talibi formunun arkasında görünecek bir arka plan resmi ekleme seçeneğiniz de vardır. Resminiz için tavsiye edilen boyutlar, 1,91: 1 en boy oranına karşılık gelen 1200 x 628’dir.

Biçim gönderme mesajınızı oluşturun

Satın alan talibi formunuzu tamamladıktan sonrasında satın alan talibi formu uzantınız için biçim gönderme mesajınızı oluşturacaksınız. Kullananların yazışma bilgilerini gönderdikten sonrasında görecekleri budur.

  • Izahat (200 karakter): Bu, bu sayfanın içeriğini oluşturur. Yeni potansiyel müşterilerinize teşekkür ettiğinizden ve bir sonraki beklentileriniz için uygun beklentileri belirlediğinizden güvenilir olun. Bir harekete geçirici ileti eklerseniz, kullanıcılardan sitenize devam etmelerini istediğinizden güvenilir olun.
  • Harekete geçirici ileti (İsteğe bağlı): Sitenizi ziyaret etmek yada sitenizden bir şey indirmek için bir bağlantı eklemeyi seçebilirsiniz.

Aday Satın alan Teslim Seçenekleri

Kullanıcılar ihtimaller içinde satış formu uzantınızla etkileşime girdikçe yazışma bilgilerini toplayacaksınız. Anlaşmayı kapatmak için bu yeni ihtimaller içinde satışları mümkün olan en kısa sürede kovuşturmak isteyeceksiniz. Google, ihtimaller içinde satış formu uzantıları ile gönderilen bu müşterilere ulaşmak için iki seçenek sunar.

1. Potansiyel müşterilerinizi bir CSV olarak indirin: Google Ads’deki potansiyel satın alan uzantısı uzantınızın altında, “potansiyel müşterileri indir” için mavi bir bağlantı görmüş olacaksınız. Bu, yazışma bilgilerini her ihtimaller içinde satış formu uzantısından indirmenize olanak tanır. Google ihtimaller içinde satışları yalnızca 30 gün süresince depolayacağından bu ihtimaller içinde satışları sık sık indirmeniz gerekir.

2. Google ihtimaller içinde satış formu uzantısı için bir webhook entegrasyonu oluşturun: Bu yeni aday müşterileri direkt bir CRM’ye beslemek için ihtimaller içinde satın alan formu uzantınıza bir webhook URL’si ve anahtarı eklemeniz gerekirEntegre edildikten sonrasında, kontrol durumlarını ve neticelerini görüntülemek için kontrol verileri gönderebileceksiniz. CRM’inizde kontrol verilerini doğru halde aldığınızdan güvenilir olun.

Google ihtimaller içinde satış formu uzantılarının bazı mühim kısıtlamaları

Potansiyel satın alan formu uzantıları mükemmel bir yeni seçenektir, sadece bu reklam uzantılarının bazı sınırlamaları vardır:

  • Potansiyel satın alan formu uzantıları yalnızca arama kampanyalarında gösterilir.
  • Potansiyel satın alan formu uzantıları yalnızca mobil ve tablet cihazlarda gösterilir.
  • Hesap düzeyinde yada reklam grubu düzeyinde potansiyel satın alan uzantısı oluşturamazsınız. Her ihtimaller içinde satış formu uzantısı yalnızca kampanya düzeyinde uygulanabilir.
  • Bazı kırılgan endüstriler (sıhhat hizmetleri benzer biçimde) ihtimaller içinde satış formu uzantılarıyla kişisel informasyon toplayamaz. Potansiyel satın alan formu uzantılarıyla ilgili kısıtlamaların tam sıralaması için bu sayfayı ziyaret edin.
  • Satın alan talibi biçim uzantılarıyla topladığınız kişisel detayları kullanımınızın şirketinizin sağlamış olduğu gizlilik politikasına, Google’ın veri toplama politikalarına ve kullanıcılarınızın mahalli yasal gereksinimlerine uygun olması gerekir.

Mobil dönüşümler için ihtimaller içinde satış formu uzantılarından yararlanın

Bu yeni potansiyel satın alan talibi uzantıları, reklamverenlerin daha çok mobil arama meydana getiren kişiyi dönüştürmesine destek olacak devrim durumunda yeni bir çözüm sunmaktadır. Daha çok reklamverene sunulduklarından, bu tarz şeyleri hesaplarınıza eklediğinizden güvenilir olun ve mobil tekliflerinizi bu yeni mobil reklam uzantısından en iyi şekilde yararlanacak şekilde ayarlayın.


0 yorum

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir