Bizimmekan Gezi endüstrisi hızla büyüyor ve dünyadaki en büyük ve en rekabetçi ülkelerden biri. Business Insider’a nazaran, çağıl müşterilerin gezi için para harcanması daha muhtemeldir ve bin yıllıkların% 34’ü gelecek tatiller için 5.000 dolardan fazla harcamayı planlamaktadır .

Gezi endüstrisi oyuncularının kalabalığın arasından sıyrılmak için Feysbuk’tan bir podcast’in Instagram’ın gezi endüstrisi üstünde mühim bir tesiri bulunduğunu iddia ediyor: Gezi meraklılarının% 70’i gezi planlarını paylaşmak için Instagram kullanıyor,% 67 kullanım bu platform yeni yolculuklar için esin kaynağı bulmakta ve% 61’i Instagram gezi ederken yapılacak şeyler bulmaktadır.

National Geographic şeklinde markalar bunu tanır. Bugün, markanın Instagram’da 128 milyondan fazla takip edeni var – bu da onu  toplumsal platformda en oldukça takip edilen marka hesabı yapıyor. İster devasa bir marka, ister havayolu, otomobil kiralama şirketi, hatta gezi blogcusu olun, Instagram hedef kitlenize ulaşmanın, marka bilinirliğini artırmanın, marka sadakatini ve itimatını artırmanın ve gelirinizi artırmanın mükemmel bir yoludur.

Basitçe söylemek gerekirse, Instagram, gezginleri cezbeden görsel öykü anlatımı için muhteşem bir pazarlama aracı haline geldi. Ve Instagram’daki gezi pazarlamanızı geliştirmek istiyorsanız, bizim mekan en iyi gezi endüstrisi oyuncularından dört Instagram pazarlama dersi:

  1. Uyumlu bir yem daha çok takipçi çeker
  2. Toplumsal kanıt sadakat yaratır
  3. Uygulama içi alışveriş gelişiyor
  4. Muhteşem satın alan hizmeti koşul

Ders # 1: Uyumlu yem daha çok takipçi çekiyor

Ergonomik olarak her gezi şirketi yeni müşteriler kazanmayı hedefliyor ve ne kadar oldukça Instagram takipçiniz olursa o denli potansiyel satın alan elde edebilirsiniz. Rakiplerinizden sıyrılmak ve daha çok takipçi çekmek istiyorsanız, Instagram özet akışına yakından dikkat edin ve insanların% 65’i görsel öğrenenler olduğundan alımlı olun .

Ek olarak, Millennials ve Gen X’in% 72’si gezi ederken fotoğraflarını toplumsal medyada paylaşıyor, bundan dolayı insanların% 67’sinin bir tatilin seçiminde bir tatilin seçiminde en mühim unsur bulunduğunu belirtmek şaşırtıcı değil. Expedia tarafınca dahası, genç gezginlerin% 40,1’i ne kadar “Instagram” olabileceğine nazaran bir dinlence yeri seçiyor.

Bu, gezginlere esin vermek için hedefleri sergilemenin mühim olduğu anlamına gelir ve STA Travel, güzel ve uyumlu bir Instagram özet akışı oluşturmak için UGC fotoğraflarını kullanmanın iyi bir örneğidir.

Sohbet Filtreler şeklinde dijital indirmeler satan bir gezi blogcusuysanız, güzel bir Instagram yayınına haiz olmak, ürününüzü göstermenin ve takip edenleri denemeye teşvik etmenin bir yoludur.

Turistler için hizmet satan firmalar için iyi haber: Tutarlı bir Instagram feed oluşturmak için oldukça fazla fotoğrafa gerek yok. Feed’inizi düzenlemenize ve daha alımlı hale getirmenize destek olan bir mozaik efekti oluşturmak için fotoğrafları karolara bölebilirsiniz. Doğru meydana getirilen görüntü bölmenin mükemmel bir örneği Şimdi Paylaş:

İster kullanıcı tarafınca oluşturulan içerik yayınlayın, fotoğraflarınızı çekin, ister telifsiz yığın fotoğraflarınızı tekrardan düzenleyin, Instagram özet akışınız için güzel görsel içerik oluşturmanıza ne yardım eder . Ana düşünce, ziyaretçilerinizde iyi bir ilk izlenim oluşturmak ve takipçilerinizi profilinizle ilgilenmesini sağlamak için görsel içerik kullanmaktır . Sonuçta, aşağıdakilerin büyümesine destek verir.

Mühim paket: Uyumlu bir Instagram özet akışına haiz olmak, hedef kitlenizin dikkatini çekmek, ziyaretçileri takipçilere dönüştürmek ve gezginlere esin vermek için kanıtlanmış bir yoldur.

Ders # 2: Toplumsal kanıt sadakat ve itimat yaratır

Pazarda aşırı yükleme seçeneğiyle, marka sadakati ve itimat, şirketinizi hedef kitlenizin dikkatini çeken öteki rakiplerden değişik kılan şeydir. Ek olarak, gezginler gezi planlarken esin ve onaylama için otantik toplumsal kanıtlara güvenmektedir.

Gezginler itimat sinyallerine oldukça dikkat ederler , bundan dolayı gezi vloglarını izler, satın alan yorumlarını okurlar ve rezervasyon yapmadan ilkin kişisel tavsiyeler ararlar. Aslına bakarsak, toplumsal medya kullanıcılarının% 52’si direkt arkadaşlarının fotoğraflarından gezi ilhamı alıyor. Bu yüzden, gezi şirketlerinin Instagram’da toplumsal kanıt kullanmaları gerekiyor ve bunu yapmanın birçok yolu var.

Mesela, açık hava sporları için teknik giyim ve ekipman satan Outdoor Research, toplumsal kanıt sağlamak için niş etkileyicilerle ortaklaşa iş yapıyor ve mükemmel sonuçlar veriyor. Talkable’ın bir olay çalışmasına nazaran , bir tavsiye programı oluşturmak Dış Mekan Araştırmalarının% 600’lük yatırım getirisi ve% 17’lik bir savunuculuk oranı elde etmesine destek oldu. Chat Firmanın Instagram’da etkileyicilerin fotoğraflarını iyi mi kullandığı:

Toplumsal kanıtların bir başka mükemmel örneği, şirket satın alan geri bildirimlerini potansiyel gezginlerle paylaşmak için Instagram Hikayelerini kullandığından Airy Indonesia’dan geliyor. Bitmesiyle beraber 500 milyonu hesapları günlük Instagram Hikayeler kullanın hedef kesime ulaşmak için mükemmel bir yer bulunduğunu fakat hem de ana beslemeyi tıkanmadan toplumsal kanıt sunmak destek verir.

Airy Indonesia ek olarak biyo bölümün derhal altında görünen ayrı bir Instagram Stories vurgulama albümüne oda incelemeleri ekliyor ve ziyaretçilerin ve takipçilerin satın alan geri bildirimlerini okumasını kolaylaştırıyor.

Daha iyi katılım için bazı Instagram Hikayesi saldırılarını bilen şirket, odanın adını yazar, bir teklif ekler ve ilgilenen takip edenleri internet sayfası sayfasına götürmüş olan ve öne çıkan oda hakkında daha çok informasyon veren tıklanabilir bir bağlantı ihtiva eder.

Ürününüzün çevresinde bir uğultuya niçin olmak ve müşterilerinize, şirketinizle ilgili kelimeyi Instagram’da yaymak için sağlam bir niçin vermek istiyorsanız, tavsiye ödülleri sunmak önemlidir.

İnsanlar toplumsal medyayı satın alan deneyimlerini öteki tüketicilerle paylaşmak için kullandıkları için, çağıl müşterilerin gezi şirketinizi seçmeden ilkin araştırma yapmaları fazla süre yada çaba gerektirmez. Rakiplerinizin önünde kalmak istiyorsanız, marka sadakatini ve itimatını çoğaltmak için Instagram ziyaretçilerinize ve takipçilerinize toplumsal kanıt sağlayın. Kullanıcı tarafınca oluşturulan içinde ne olduğu yayınlamaktan Instagram Stories vesilesiyle satın alan geri bildirimleri sunmaya kadar Instagram’da toplumsal kanıtı paylaşmanın birçok yolu vardır.

Mühim paket: Instagram’da toplumsal kanıtı paylaştığınızda, marka itimatını artırmaya, işletmeniz için güvenilirlik eklemeye ve müşterinin satın alma kararlarını basitleştirmeye destek olan potansiyel gezginlerin endişelerini azaltırsınız.

Ders # 3: Uygulama içi alışveriş gelişiyor

Instagram alışverişinin popülaritesi artıyor. Instagram Business’a nazaran, Instagram kullanıcılarının % 60’ı platformda yeni çıkan ürünler yada hizmetler keşfediyor ve 130 milyon hesap her ay ürünler hakkında daha çok informasyon edinmek için alışveriş yayınlarına dokunuyor.

Kullanıcılar uygulama içi ürünler satın almaya hazır olduklarından Instagram, ürün deneyimini geliştirmek için ürün etiketleri ve alışveriş etiketleri, “Kitap” ve “Biriki” işlem düğmeleri ve tıklanabilir Instagram Hikayeleri bağlantıları şeklinde işe özgü özellikler sunar.

Instagram alışverişi yalnızca fizyolojik ürünler satan markalar için değildir; doğru yapıldığında, Instagram üstünden gezi satmaya da destek verir.

Mühim paket: Instagram’daki işe özgü çeşitli özellikler yardımıyla, gezginlerin gezi deneyimlerini uygulama içinde keşfetmeleri ve ayırtmaları daha kolaydır. Instagram takipçilerinizi müşterilere dönüştürmek istiyorsanız, Instagram hesabınızı alışveriş için optimize edin, satın alan yolculuğunu iyileştirin ve acil satın alımları teşvik edin.

Ders # 4: Muhteşem satın alan hizmeti koşul

Son birkaç yılda satın alan hizmetleri beklentileri değişti. Gezginlerin bir gezi hattına başvurduğu günler oldukça geride. Çağdaş müşteriler, satın alan deneyimlerini paylaşmak ve isteklerini çözmek için Instagram şeklinde toplumsal medya platformlarını kullanıyor. Bir Sprout Social raporu, müşterilerin% 46’sının markalarla bağlantı oluşturmak için toplumsal medya kullandığını ve% 55’inin toplumsal medyada bir çözüm yada cevap almayı beklediğini söylüyor.

Gezi sektöründe çalışıyorsanız, Instagram’da memnun ve memnun olmayan bir satın alan barajını yönetmeye hazır olmalısınız. Mesela, Skyscanner’ın öyküsünü ele alalım. Müşteriler çoğu zaman acı noktalarını yorum bölümünde paylaşırlar, bundan dolayı şirket beklentilerini karşılamak ve potansiyel gezginlerin şirketlerinin seçmeye kıymet bulunduğunu kanıtlamak için isteklerini süratli bir halde çözmek zorundadır.

Sadece, satın alan hizmetleri beklentilerini karşılayamayacağınızı fark ederseniz, ziyaretçilerinizin takipçilerine Air France’ın aşağıda yapmış olduğu şeklinde satın alan destek ekibinizle kontakt kurmanın alternatif bir yolunu sunmak daha iyidir.

Çağdaş müşteriler çoğu zaman doğru satın alma seçimini yapmalarına destek olmak için deneyimlerini öteki insanlarla paylaşmak için toplumsal medya platformlarına yöneldiğinden, bu günlerde Instagram’da muhteşem satın alan desteği sağlamak bir seçenek değildir. Ek olarak, müşterilerin% 73’ü güler yüzlü hizmetin bir markaya “aşık olmak” için belirleyici bir unsur bulunduğunu söylüyor. Öteki bir deyişle, müşterilerinizi dinleyip sorularına yanıt verdiğinizde, rakiplerinizin önünde kalır ve daha sadık müşteriler kazanırsınız.

Mühim paket: Alan kişi memnuniyetini çoğaltmak ve müşterilerinize şirketinizi rakiplere nazaran seçmeleri için sağlam bir niçin sunmak için Instagram’da muhteşem satın alan desteği sağlamak önemlidir: Yorumları okuyun, direkt mesajları çözümleme edin ve satın alan isteklerini süratli bir halde çözmek için marka sözlerini izleyin.

Başarı için gezi Instagram’ınızı kurun

Çağdaş müşteriler gezi etmeyi severler ve çoğu zaman yeni hedefler keşfetmek, tatiller için esinlenmek ve gezi satın almak yada rezervasyon yaptırmak için Instagram’a giderler. Gezi etmek en kârlı Instagram nişlerinden biri olduğundan, gezi şirketlerinin Instagram pazarlamasını kullanmaktan en iyi şekilde yararlanmak istemeleri şaşırtıcı değil. Sadece bandwagon’a atlamadan ilkin, yukarıda belirtilen gezi şirketlerinden Instagram ile iyi mi mükemmel sonuçlar elde edeceğinizi idrak etmek için öğrenmek önemlidir.


0 yorum

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir