Hangi sektörde olursanız olun yada bütçeniz ne kadar büyük olursa olsun, Google Ads Görüntülü Reklam Ağı’nda kampanya yayınlarken uymayı sevdiğim bazı standart kurallar vardır. Evet, hiçbir hesap aynı şeyi yapmayacak ve stratejilerimize yaklaşımımız her bir hedef için benzersiz olmalıdır.

Sadece Görüntülü Reklam Ağı’nda farkındalık kampanyaları yürüttüğüm sürece, aynı hataların yine yine açıldığını görüyorum. Sohbet En fena kısaca?  Bu yaygın hatalardan kaçınmak kolaydır. Kaçınılması ihtiyaç duyulan en iyi altı Google Görüntülü Reklam Ağı hatası ve bunun iyi mi yapılacağı aşağıda açıklanmıştır:

  1. Görüntülü reklam ve arama ağı kampanyalarınızı birleştirme
  2. Tekrardan pazarlama kitlelerini farkındalık kampanyalarınıza dahil etme
  3. Uygun hariç tutmaları kullanmamak
  4. Yerleşim raporlarınızı gözden geçirme
  5. Hedefleme seçeneklerinden yakınma etme
  6. Sütunları yalnızca Google Ads’de bırakma

Görüntülü reklam ve arama kampanyalarınızı birleştirme

Dönüşüm hunisinin üst kısmına pazarlama yapmayı düşünüyorsanız ve Google Ads hesabınızda derhal görüntülü reklam kampanyaları yürütmek istiyorsanız, esasen benim bir arkadaşımsınız. Chat sadece, görüntülü reklam kampanyalarınızı arama kampanyalarınızdan tamamen ayrı tuttuğunuzdan güvenli olun. “Niçin bu iki değişik ağ ilk etapta birleştirilsin?” Diye düşünüyor olabilirsiniz. Bu iyi bir sual. Google Ads’de yepyeni bir kampanya oluştururken, Google, erişiminizi genişletmek için arama kampanyalarınızı otomatikman Görüntülü Reklam Ağı’na dahil edecektir.

 

Dürüst olmak gerekirse, bizim mekan bu seçeneği ya oldukça fazla kampanyayı yönetecek vakti olmayan ufak işletmeler için kolaylık olarak ya da ne yaptığını hakkaten bilmeyen pazarlamacılar için hemen sonra düşünülmüş olarak görüyorum. Bu ikinci görüş sert gelebilir, fakat beni kulak verin. Kullanıcının amacını düşünün.

Google.com’a giden ve belirli sorguları arayan kullanıcılar, rastgele bir internet sayfasında bir reklam gören birinden oldukça daha derin bir niyet gösterir. Oranlar, bu iki ağda belirgin şekilde değişik TO’lar, TBM’ler, dönüşümler, dönüşüm oranları ve EBM’ler görmüş olacaksınız. Bu durumda, bu tarz şeyleri her seferinde ayırın. Evet, her iki ağdaki biri markanıza aşina olmayabilir. Bizimmekan fakat unutma, amaçlarına geri dönüyor. Daha derin dönüşüm hunisi kullanıcılarından yararlanmak, yeni bir kesime erişiminizi genişletmekten değişik stratejilere gerekseme duyacak ve bunu bu şekilde tutalım.


0 yorum

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir