Bizimmekan yönetiminin sizler için hazırladığı youtube dökümanı! Videoya giderek daha çok hakim olan bir dünyada, YouTube’da daha çok görüntüleme elde etmek, her içerik pazarlamacısının yapılacaklar listesinin en üstünde yer almalıdır.

Söylemeden ilkin, odadaki fille ilgilenmeme izin ver: YouTube görüntülemeleri ışıkları açık tutmuyor. Direkt YG sağlamayan bir kanala süre ve kaynak ayırmaktan çekiniyorsanız, yalnız değilsiniz. Kısa vadeli hedeflere erişme baskısı altında olan oldukca sayıda pazarlamacı YouTube’dan vazgeçmeyi ve haiz oldukları her şeyi ücretli arama ve ücretli toplumsal ağlara yatırım yapmayı tercih ediyor .

Bu insanlarla empati kuruyorum – hakkaten seviyorum. Sadece zor bir gerçeği kabul etmeliyiz: Sıhhatli bir huni üstü beklentisi olmadan, uzun solukta hedeflerinizi tutarlı bir halde karşılayamayacaksınız.

YouTube, bu içinde ne olduğu yayınlamak için muhteşem bir yerdir. 

Bu yıl YouTube’da daha çok görüntüleme almanıza destek olacak 10 ipucu:

  1. İyi içerik yapın (başka asla kimsenin yapmadığı).
  2. Tek tek videolar yerine seri olarak düşünün.
  3. YouTube SEO ile tanışın.
  4. Öteki içerik oluşturucularla bağlantı kurun.
  5. Kartları ve bitiş ekranlarını kullanın.
  6. Her videoya eşlik edecek bir blog yazısı yazın.
  7. Video açıklamalarınıza süre damgaları ilave edin.
  8. Sözü toplumsal medyada duyurun.
  9. Minik resimlerinizi gözden kaçırmayın.
  10. Başlıklarınız hakkında oldukca düşünün.

1.İyi içerik yapın (başka asla kimsenin yapmadığı)

Evet. Budur. Bu, YouTube’da daha çok görüntüleme elde etmek için bir numaralı ipucum.

İyi içerikler oluşturun. Başka asla kimsenin yapmadığı içerik oluşturun.

Ilke olarak bunu bir numaralı ipucum yaptım. Yeterince sert görünüyor ve hakkaten de bu kadar sert görünmenize gerek yoksa, YouTube görüntülemelerinizi artırmanın her türlü hain ve dürüst olmayan yollarını bulabilirsiniz. İyi milletlerin bu kadar düşük durmayı düşünmeyeceğini biliyorum, fakat benim için atlamadan aynı sayfada olduğumuz mühim.

YouTube’da başarı göstermiş olmanın en iyi yolu, insanların seyretmek istedikleri videolar oluşturmak ve sonuna kadar izlemektir. Tek kelimeyle, her şey değerle ilgilidir. Görüntüleyenlerinize kıymet katmak istemiyorsanız, içerik pazarlaması için uygun olmazsınız. Bu kadar rahat.

YouTube, ana şirket Google benzer biçimde, özünde bir arama motorudur. Ve ne, dostlarım, bir arama motoru yapmak için tasarlanmış mı? Kullanıcıları mümkün olan en iyi, en ilgili içeriğe yönlendirin . Bundan dolayı Google, SEO’lara devamlı olarak site ziyaretçileri için kıymet yaratmaya odaklanmalarını öneriyor. Bu bakımdan YouTube değişik değil.

Potansiyel müşterilerinizle konuşun. Onları geceleri neyin koruduğunu öğrenin. Videolarınızı bilgilendirmek için bunu kullanın. Bırakın hepimiz hile ve korsanlıklara güvensin.

2. Tek tek videolar yerine seri olarak düşünün

Birçok YouTube içerik oluşturucusu videolarını oynatma listelerinde düzenler. Niçin?

Izahat basittir: Bir oynatma listesine katıştırılmış bir videoyu tıklatırsanız, o oynatma listesindeki bir sonraki video, geçerli video sonlanır bitmez otomatikman adım atar. Netice olarak, bir seyirci parmağını kaldırmadan ilgili birkaç videoyu izleyebilir. Bu, normal olarak, daha çok reklam gelirine dönüştüğü için YouTube’u mutlu ediyor. Sadece, daha çok etkileşim ve daha çok video görüntüleme anlamına geldiği için sizi de mutlu etmelidir.

Bir sürü ilgisiz videoyu devasa bir oynatma listesine derlemenin fena bir kullanıcı deneyimi sağladığını anlatmaya gerek yok. Bunun yerine, YouTube içeriğinizin bireysel videolar açısından değil, seri olarak beyin fırtınası yapmasını öneriyorum . Bu şekilde, süre geçtikçe ve daha çok içerik oluşturduğunuzda, videolarınızı mantıksal oynatma listelerinde düzenlemek kolaydır. Görüntüleyenlerinizde kesintisiz, keyifli bir tecrübe yararlanacaktır ve sen görünümler artış olup olmadığına yararlanacaktır.

İşte bir örnek. Diyelim ki, bir beyzbol akademisi pazarlasaydım, bir avuç video dizisi yapmaya odaklanıyordum: biri atış yapma, biri vuruş yapma, biri dışarıda oynama hakkında, vb. Bu çerçeveyle en başından beyin fırtınası yapmak, kendinizi YouTube’un başarısına hazırlamanın mükemmel bir yoludur.

3. YouTube SEO’yu tanıyın

Söylediğim benzer biçimde: YouTube bir arama motorudur. YouTube, öteki tüm arama motorlarında olduğu benzer biçimde, arama neticelerini düzenlemek için bir avuç sıralama sinyali kullanır. Ana sıralama sinyallerini ve bunlara iyi mi itiraz edileceğini idrak etmek, YouTube’da daha çok görüntüleme elde etmenin mühim bir parçasıdır.

İlk ilkin: Anahtar kelimelere ihtiyacınız var. Hedef anahtar kelimeler olmadan, optimize edilecek hiçbir şey yoktur. Adreslemek istediğiniz konuların bir listesini yaptıktan sonrasında (dizi açısından düşünerek!) Devam edin ve bu tarz şeyleri YouTube arama çubuğuna birer birer yazın. Muhtemelen daha ilkin gördüğünüz benzer biçimde, YouTube tavsiye edilen arama sorgularının bir listesini oluşturacaktır. Bu önerilerin her biri, gerçek YouTube kullanıcıları tarafınca yine yine aranan bir şeydir. Her biri, öteki bir deyişle, bir hedef anahtar kelime için mükemmel bir adaydır!

Bazı anahtar kelimelerin diğerlerine gore daha rekabetçi (şu demek oluyor ki sıralaması daha zor) bulunduğunu belirtmek önemlidir. Googlenin Parasız Anahtar Kelime Aracı ile, anahtar kelimelerinizin her birinin ne kadar rekabetçi bulunduğunu anlayabilirsiniz. Vasıta, YouTube’dan değil Google ve Bing’den veri alsa da, uğraştığınız güçlük seviyesini ölçmek için etkili bir yöntemdir.

Anahtar kelimelerinizi sıraladıktan sonrasında, optimize etme zamanı. Kısa bir süre için bilincinde olmanız ihtiyaç duyulan büyük YouTube sıralama sinyallerini inceleyelim.

YouTube için SEO video başlıkları

Videonuzu belirli bir sorgu için arama sonuçlarına nereye yerleştireceğinize karar verirken, YouTube bir takım özelliğe bakar – en önemlisi video başlığınızdır. Belirli bir anahtar kelime için rütbesine videonuzu isterim Oldukça rahat, o anahtar kelime gereksinimleri en başlık ideal görünmesini başından var benzer biçimde başlığın anekdot kanıtlar hedef anahtar kelime ile başlık başlamış olan sürebilirsin önermek için sıralamasında ufak yumru.

Başlığınızda yalnızca hedef anahtar kelimeden daha fazlası olması icap ettiğini ihmal etmeyin . Sıralama önemlidir, sadece tıklamaları güvence etmez. Hemen sonra bu kılavuzda video başlıklarınızla kullanıcıları cezbetme hakkında daha çok konuşacağız.

YouTube için SEO video açıklamaları

Optimize etmeniz ihtiyaç duyulan ikinci özellik video açıklamanızdır . Başlığınız kadar mühim olmasa da, arama neticeleri düzenlenirken açıklamanız dikkate alınır. Hedef anahtar kelimenizi minimum bir kez eklediğinizden güvenli olun!

Anahtar kelime hedefleme ile anahtar kelime doldurma içinde bir fark vardır . Anahtar kelimenizden anlatmak ve YouTube ile ilgi düzeyini göstermek önemlidir, sadece fena kopya yazma noktasına değinmemelisiniz.

YouTube için SEO video etiketleri

Dördüncü ipucumuza geçmeden ilkin anlatmak istediğim son özellikler video etiketlerinizdir . Başlığınızdan ve açıklamanızdan değişik olarak, etiketleriniz YouTube kullanıcıları tarafınca görülmez ( vidIQ benzer biçimde hususi bir Chrome uzantısı kullananlar hariç ). Videolarınızı etiketlemenize gerek kalmamıştır, sadece kesinlikle yapmanız gerekir; bu, YouTube’un algoritmalarıyla olan ilginizi daha da göstermenin kolay ve zararsız bir yoludur.

Burada görebileceğiniz benzer biçimde, video etiketlerinizi birincil anahtar kelimenizi ve yakın varyasyonlarını hedeflemek için kullanmanız önerilir. Bu, tam anlamıyla hedef anahtar kelimenizi içermeyen, sadece aynı temel amacı belirttiğiniz arama sorguları için sıralamanıza destek sağlar.

4. Öteki içerik oluşturucularla bağlantı kurun

Siz ve başka bir içerik oluşturucunun aynı kitlenin peşinden gitmesi, ilişkinizin çekişmeli olması gerektiği anlamına gelmez. Aslına bakarsak, simbiyotik bir ilişki kurmanızı, şu demek oluyor ki ikinize de yarar elde eden bir ilişki kurmanızı tavsiye ederim . YouTube içerik pazarlamasının nihai hedefinin, seyirciler için kıymet yaratmak ve dönüşüm hunisinin en üstündeki potansiyel alan kişi havuzunuzu genişletmek bulunduğunu ihmal etmeyin. Bana sorarsanız, bu hedefe erişme kapasiteniz hiçbir şekilde bir rakibin varlığıyla azalmaz.

Peki, aynı kitleyi hedefleyen başka bir içerik oluşturucuyla ortak yaşam kurarken iyi mi daha çok YouTube görüntülemesi elde edersiniz? Rahat: Beraber bir içerik parçası oluşturursunuz . Mesela, rakibinizin videolarından birinde konuk yıldız olarak görünecek olsaydınız, markanızla daha ilkin karşılaşmamış olabilecek bir grup kullanıcıya maruz kalmaktan faydalanırsınız. Hem de, rakibiniz videoyu tanıtmanızın yol açmış olduğu ek trafikten de yararlanabilir. Tüm bu süre süresince, YouTube kullanıcıları muhteşem bir içerikten yararlanır. Bu senaryoda, hepimiz kazanır!

5. Kartları ve bitiş ekranlarını kullanın

İzlenme süresi seyirci katılımının mükemmel bir göstergesidir. Genel olarak, birisi YouTube videonuza ne kadar oldukca girerse, söylediklerinizle o denli fazla ilgilenir. Birisi içeriğinizle yakından ilgileniyorsa, daha çok videonuzu izlemeye açık olduklarını izler. Bundan dolayı, daha çok YouTube görüntülemesi elde etmek için kullandığımız beşinci taktikimiz kartlardan ve bitiş ekranlarından yararlanıyor. Her bir özelliğe süratli bir göz atalım.

Kartlar

YouTube kartı, videonuzun sağ üst köşesinde görünen ve görüntüleyenlerinizi ilgili bir içerikle ilgili olarak uyaran, banner’a özgü bir bildirimdir. Yüksek kullanıcı iştirakından yararlanmak ve seyirci deneyiminin standardını düşürmeden başka bir videoyu tanıtmak için kolay ve etkili bir yoldur.

Her bir kartı, blog yayınlarınızdan birinde dahili bir bağlantının YouTube eşdeğeri olarak düşünün. Evet, kendi kendine tanıtım yapmanıza karşın, görüntüleyenlerinizi de yararlanabilecekleri bir içeriğe yönlendiriyorsunuz. Bir kez daha, bir kazan-kazan senaryomuz var.

Bitiş ekranları

Bitiş ekranı, tıpkı bir kart benzer biçimde, en oldukca ilgilenen görüntüleyenlerinizi ilgili bir içeriğe yönlendirmek içindir. Adından da anlaşılacağı benzer biçimde, videonuz kapanırken bir bitiş ekranı görünür.

Bir yada iki videoyu tanıtmaya ek olarak, görüntüleyenlerinizi abone olmaya teşvik etmek için bir bitiş ekranı kullanmanızı tavsiye ederim. Ne kadar oldukca abone biriktirirseniz, yeni bir video yüklediğinizde YouTube’un bildirimde bulunacağı şahıs sayısı o denli artar.

6. Her videoya eşlik edecek bir blog yazısı yazın

Eğer blog esasen bir parçası olan senin içerik pazarlama stratejisi-ve be-neden olmalıdır değil YouTube videoları her eşlik edecek bir blog yazısı yazmak? Evet, bu does Ek saat yatırım gerektirir, sadece yararları kadar maliyetlerden fazla. Internet sayfası ziyaretçilerinizi YouTube kanalınıza tanıtmanın ve görüntüleme sayısında artış sağlamanın kolay bir yoludur. Ek olarak, okumaktan ziyade izlemeyi yeğleyen tüm potansiyel müşteriler için, videonun eklenmesi kullanıcı deneyiminin standardını artırmanın kati bir yoludur. Ve esasen bir senaryo yazmak için oturduğunuzdan , karşılık gelen bir blog yayını oluşturmak için ihtiyaç duyulan ek çaba son aşama düşüktür.

Hepsinden önemlisi, potansiyel SEO avantajlarını da unutmayalım. Arama Motoru Arazi köşe yazarı Wesley Young , 2015 senesinde tümüyle işaret ettiğinden, “ video kaliteli içeriğin kanıtıdır ve bir sitedeki medya karmasının bir parçası olarak, arama motorlarına sayfanızın yada sitenizin varlıklı medya içerdiğine dair sinyaller gönderilmesine destek sağlar arama istekleriyle ilgili. ” Başka bir deyişle, bir YouTube videosunu bir blog gönderisinin sonuna yerleştirmek, Google ve Bing’e kullanıcılara kıymet sağlamak için fazladan yol katettiğinizi söylemenin etkili bir yoludur. Buna karşılık, sıralamada bir iyileşme ile ödüllendirilebilirsiniz!

7. Video açıklamalarınıza süre damgaları ilave edin

YouTube arama çubuğu, ilgili içerik bulmayı umanlar için tek kanal değildir. Hakikaten de, insanların Google vasıtasıyla YouTube videolarına rastlamaları oldukça yaygındır. Pek oldukca sorgu arama sonuçlarında video verdiğinden, bu oldukca şaşırtıcı olmamalıdır.

Arama kullanıcılarının aradıkları detayları daha kolay bulmalarına destek olmak için Google , Eylül 2019’da YouTube videolarındaki mühim anlara direkt SERP’de bağlanacaklarını deklare etti. Video açıklamanıza süre damgası detayları eklerseniz Google bunu mühim anları ve görüntüleyenleri gitmek istedikleri yere yönlendirmek için kullanır.

YouTube video açıklamalarınızda süre damgası detayları de dahil olmak suretiyle, bilhassa zaman içinde çatışan potansiyel seyircileri yitirmek istemediğinizi varsayarsak, beyinsizdir. Muhteşem bir kullanıcı deneyimi kadar kuvvetli bir şey yoktur ve bu özellik potansiyel müşterileri memnun etmenin nispeten kolay bir yoludur. 

8. Toplumsal medyadan söz edin

Burada çığır açan bir şey yok, millet – kimi zaman temel şeyler en iyi neticeleri verir. YouTube’da daha çok görüntüleme elde etmenin mühim bir adımı, yeni içinde ne olduğu tanıtmak için toplumsal medyayı kullanmaktır .

Mesele şu: Listemizdeki her insanın yapmış olduğu tek şey bu. Hepimiz YouTube SEO’sunu bilmiyor. Hepimiz bir rakiple bağlantı oluşturmak istemez. Hepimiz meşru olarak kıymetli içerik üretmeyi umursamıyor.

Hepimiz hakkında Juuuust, YouTube videolarını tanıtmak için toplumsal medya kullanıyor. Bu yüzden taktiklerinizle yaratıcı olmak oldukca önemlidir. Toplumsal alanda öne çıkmanızı sağlamak için atabileceğiniz üç adım hakkında konuşalım.

Takipçilerinize mühim bir önizleme verin

Asla anlamayacağım nedenlerden dolayı, bazı pazarlamacılar, başarının anahtarının –görünümler, tıklamalar, dönüşümler ya da her her neyse– olabildiğince azca vermek olduğuna inanmaktadır . Bu kişiler, toplumsal medya takipçilerinize akla gelebilecek en kıt önizlemeyi vermenizi teşvik edecekler, sanırım … gerçek ürünü sulandırmayın. Söylediğim benzer biçimde, mantığı asla anlamadım.

Ne olursa olsun, bu felsefenin tamamen saçmalık bulunduğunu düşünüyorum. Analizlerinizle eli açık olmak istemiyorsanız içerik pazarlamasında başarı göstermiş olamazsınız – yalnız marka yakınlığı oluşturma fırsatlarını kaçırmayacağınız için değil, bununla beraber içeriğinizi hakkaten tanıtmakta başarısız olacağınızdan da. Videonuzun hakkaten onlara yardım edeceğinden güvenli değilse niçin Twitter’dan ayrılıp YouTube’a yönelmelisiniz? İnsanları izlerinde durdurmak ve YouTube videonuzun tamamını izlemelerini sağlamak istiyorsanız, onlara toplumsal medyada mühim bir önizleme vermeniz gerekir.

Görüşmeye katıl

Bir YouTube videosunu toplumsal medya vasıtasıyla tanıtmanın bir başka mükemmel yolu, video adresleriniz ne olursa olsun esasen konuşan insanları bulmaktır. Eldeki mevzuyla ilgilenmezlerse, bu kişiler birbirleriyle konuşmazlar, bu yüzden içeriğinizi denetim etmeye açık olmalarının sebebi mantıklıdır.

Diyelim ki bitkiler ve bahçe ile ilgili ürünler satan bir e-ticaret web siteniz var. Kısa bir süre ilkin, görüntüleyenlere domatesleri iyi mi muntazam bir halde yetiştireceklerini gösteren bir YouTube videosu yayınladınız. 

Bu tweet’i Twitter’da “domates yetiştir” diyerek buldum. Iyi mi yapılır videonuz için daha çok görüntüleme almaya çalışıyorsanız, niçin bu kullanıcıya bir bağlantıyla cevap vermiyorsunuz? Parasız pazarlama hedefliyor!

Sanayi etkileyicilerine ulaşın

Toplumsal medya tanıtımı için son bir ipucu: Sektörünüzde büyük, hususi takipleri olan bireyler var ise, onlarla iletişime geçmeye çalışın! İlgili bir etkileyiciden (retweet kadar rahat bir şey bile) onay almak marka otoriteniz için harikalar yaratabilir. Ve içerik pazarlaması kanalıyla bir işi büyütmeye çalıştığınızda, otorite her şeydir.

Bunu söylemek için her şeyi söylüyorum: Etkilendiğiniz pazardaki etkileme pazarlamasının etkinliğinden kuşku ediyorsanız , birazcık kazma yapın. Hanımefendi Trail’i bulmak üç dakikadan azca sürdü. Denemenin ziyanı nedir?

9. Minik resimlerinizi gözden kaçırmayın

Bazı kişiler içeriğinizi kasten arar. Ötekiler toplumsal kanallarınız yada web siteniz vasıtasıyla bununla karşılaşacaklar. Birkaç şahıs, videolarınızı arkadaşlarınıza bağlantı göndererek bile bulabilir.

Bununla beraber, kaçınılmaz olarak, birçok şahıs YouTube videolarınızla yalnız seyretmek için bir şeyler aramak için platforma göz atarak karşılaşacaktır. Potansiyel müşterilerinizin ilgisini çeken ilgi çekici, benzersiz ufak resimler olmadan, istediğiniz kadar görüntüleme alamazsınız. Bunu göz önünde bulundurarak, etkili bir YouTube ufak resmi oluşturmak için neler icap ettiğini özetlemek gerekirse konuşalım.

Bir sonraki videonuzu çekmeden ilkin, hedef anahtar kelimeniz için bir YouTube araması yapın ve öteki içerik oluşturucuların ufak resimleri için ne kullandığını görün. Paketten sıyrılmak istiyorsunuz, bu yüzden rekoru kırmadan ilkin neye karşı koyduğunuzu bulmak zekice. Bununla beraber, YouTube ufak resimlerinin bir numaralı kuralı, videonuzun içeriğini sadakatle temsil etmeniz gerektiğidir . Kullanıcıları tıklamaya kandırmak için ufak resminizi kullanmak büyük bir hayır-uzun vadede size mal olacak, tanking seyretme süreleri daha düşük sıralamalara dönüşür.

Kuvvetli bir YouTube ufak resminin DNA’sını iletmenin kim bilir en iyi yolu bir örneği çözümleme etmektir. 

Oldukça mühim suali ele alarak başlamış olalım: Bu ufak fotoğraf videonun içeriğini sadakatle temsil ediyor mu? Sanırım videoyu kendiniz bilmek için izlemeniz gerekecek, fakat şimdilik bana güvenmeniz gerekecek. Evet , bu ufak fotoğraf tamamen uygundur. Video, soğuk algınlığını tedavi etmek için C vitamininin gücü hakkında yaygın bir yanlış anlama ele alıyor. Minik resmi, insanların sniffle’lerle savaşım etmek için kullandıkları beş günlük öğenin çevresinde ortalayarak, Vox bizlere neyin tartışılacağı mevzusunda doğru bir önizleme sunuyor.

Bu ufak resmin yapmadığı şey, YouTube kullanıcılarından aşırı duygusal bir cevap almak için tartışmalı görüntüler yada dil kullanmaktır. Airborne’un tamamen hileli bir ürün olduğu anlamına gelmez. Aşırı hasta bir insanoğlunun hoş olmayan bir görüntüsü yok. Dikkatinizi çeken ve ilgili video için uygun beklentileri belirleyen rahat, renkli bir ufak fotoğraf.

Zekice: YouTube ufak resimlerinin özellikleri 1280 x 720 pikseldir (16: 9 oranı). Bir .jpg, .png, .bmp yada .gif dosyasına ihtiyacınız olacaktır.

10. Kitaplarınız hakkında oldukca düşünün

YouTube videonuzun başlığı, ufak fotoğraf benzer biçimde, büyük seviyede öngörü gerektirir. O tıklayarak kullanıcıları kandırıp için video başlığını kullanmak etik olmayan (ve sonunda ters); sadece, bunu yazma şey enticing gereğini. Tüm bu bulgu fikirli kullanıcılar mı? İzleyecek bir şey bulmak için YouTube’a göz atan millet? Başlığınız dikkatlerini çekemez ve onları harekete geçirirse, derhal yanınızda kayarlar.

Başka bir deyişle amaç, kuru ve dürüst olmayan içinde sıhhatli bir orta yol bulmaktır. Bunu iyi mi yapabileceğinize dair bazı fikirlerimiz var.

Sonuca odaklanın

Videonuzu izledikten sonrasında görüntüleyenler neyle beraber uzaklaşacak? Hangi kıymeti yada yararı yakalamak için duruyorlar? Görüşleriniz günlük yaşamlarını iyi mi değiştirecek? Başlıkları beyin fırtınası yaparken kendinize bu soruları problem ve sonunda bir kazanana ulaşacaksınız.

Bu video başlığı rahat fakat kuvvetli bir netice vaat ediyor: Bu videoyu izleyin; işletmeniz için daha çok potansiyel alan kişi elde etmek için ihtiyacınız olan bilgilerden uzaklaşacaksınız . İçerik oluşturucular “Yeni Başlayanlar için Aday Alan kişi Yaratma” ile gidebilirlerdi, sadece bu videoyu izlemenin faydalarını bu kadar belirgin hale getirmezdi.

Belirli, etkisi altına alan sayılar kullanın

İnsanlar sayıları sever. Sayılar tanıdık geliyor. Maddi. Anlaması kolay. Doğru kullanıldığında, sayılar muhteşem derecede cazip olabilir.

Kim bilir içimdeki yalnız içerik pazarlamacı, fakat eğer olmaz bu videoyu tıkladığınızda, sana aklını bulunduğunu düşünüyorum. Burada, bir video başlığını katlanarak daha garip hale getirmek için belirli bir sayı kullanma ders kitabı örneğimiz var. % 850 yalnız büyük bir sayı değil, bununla beraber oldukça ender bir sayıdır. Günlük yaşamınızda% 850’lik bir örneğe ne çoğunlukla rastlıyorsunuz? Ender olduğuna bahse girmeye hazırım ve SEMrush’taki pazarlama ekibi şüphesiz bunun bilincinde.

PS Bu, bir video başlığında sonucu vurgulamanın başka bir örneğidir. Bu videoyu izleyin, organik trafiği % 850 çoğaltmak için ihtiyacınız olan bilgilerle uzaklaşacaksınız .

Kullanıcı merakına itiraz

İnsanlar sayıları sever, fakat kim bilir bilgiyi sevdikleri kadar değil. Biz meraklı varlıklarız. Bilmek istiyoruz. Inanırım bizim bu özelliğimiz için, evrimcilerin hayatta kalabilmek için dedikodu yapması ihtiyaç duyulan bir şey var. Ne olursa olsun, günün son görüşü şudur: Kullanıcı merakına hitap etmek için video başlığınızı kullanmak , YouTube’da daha çok görüntüleme elde etmek için süre içinde kontrol edilmiş bir yöntemdir. Reklam müzesini tartıştığım nedenlerden dolayı, doğal ki clickbait yazmamalısınız. Başlığınız videonuzun içeriğini yansıttığı sürece altınsınız.

Bugünkü rehber süresince paylaştığım tüm örneklerden, bu pastayı alabilir. Başlığın ilk yarısı bir anahtar kelimeyi hedefliyor ve ikinci yarısı bir merak açığı heck yaratıyor. Yüksek dereceler kazanmak ve ilgili kullanıcıları ikna etmek istiyorsanız , burası kazanan bir formüldür.

Artık YouTube’da iyi mi daha çok görüntüleme elde edeceğinizi biliyorsunuz ki

Kimsenin bugün burada ortaya koyduğumuz her ipucunu uygulamasını beklemiyorum. Bir YouTube içerik oluşturucusu için işe yarayan bir başkası için işe yaramaz. Etkileyen pazarlama, YouTube görünümlerim için harikalar yaratabilirken, ufak resimlerinizi optimize etmeye ve öteki kanallarla ortak çalışmaya odaklanmanın en iyisini bulabilirsiniz. Bu tamamen sizin benzersiz koşullarınıza bağlıdır.

Her insanın yüreklendirdiğini umduğum tek düşünce , seyirciler için kıymet yaratmanın devamlı öteki her şeyden ilkin gelmesi. Benzersiz, yüksek kaliteli içerik üretmek her ay binlerce görüntülemeyi güvence ediyor mu? Hayır, olmaz – başarı göstermiş olmak için atmanız ihtiyaç duyulan ek adımlar vardır. Sadece bu hakkaten kıymetli içeriğin temeli olmadan, bugün konuştuğumuz başka bir şey mühim olmayacak.

Evet tüm detaylar bu kadar! Artık youtube için bir videonu yapabilirsin. Bizim mekan sizlere başarılar diler.

 


0 yorum

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir